wtorek, 15 października 2013

Początek

Moja pracownia rozpoczęła oficjalnie działalność we wrześniu. Dużo czasu jednak upływa mi dotychczas  na działaniach nie związanych z produkcją.
Na tym blogu znajdziecie informacje o moich pracach, o tym, co się dzieje w Pracowni.
A co w niej będzie powstawać? Rzeczy subiektywnie ładne. Subiektywnie, bo to co powstanie, musi zaspokajać mój gust. Mam nadzieję, że i Wam będzie się podobać, a swoje opinie możecie pozostawiać w komentarzach.
Moje prace będzie można nabywać w sklepie stacjonarnym, ale to z upływem czasu na pewno ulegnie zmianie.
Ponieważ nie lubię działać pośpiesznie (decyzja o otwarciu Pracowni dojrzewała we mnie przez ponad rok:)) i Was proszę o cierpliwość.
W tym miejscu chcę podziękować wszystkim, którzy namawiali mnie na podjęcie oficjalnej działalności i którzy są przy mnie i wspierają mnie w każdej sytuacji. DZIEKUJĘ:)

Pracownię Artystyczną "Perełkę"
uważam oficjalnie za otwartą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję:)